با دعوت وهماهنگی های به عمل آمده توسط غفار محمدی رئیس اتاق تعاون و نائب رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمانشاه در مورخه ۹۷/۷/۸جلسه ای با حضور مهندس خانی معاون سازمان جهادکشاورزی و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان با دکتر وفایی ریاست سازمان برنامه و بودجه استان در محل صندوق برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در این جلسه مهندس خانی معاون سازمان جهاد کشاورزی کلیات برنامه های در دست اقدام صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان را به استحضار ایشان رساند.
خانی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان و موضوع افزایش سرمایه آن را مورد تاکید قرار داد .وی اظهار داشت با توجه به عدم تحقق افزایش سرمایه صندوق از محل ماده ۱۲ قانون تشکیل صندوقها وزارت جهاد کشاورزی باید تامین می‌شد ، سازمان برنامه وبودجه از محل تبصره ۳ بند ۹ قسمت ب ماده ۳۱ قانون دائمی برنامه های کشور (افزایش سرمایه صندوق از محل ۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی های استان) سهم دولت در افزایش سرمایه صندوق را تامین نماید .
در ادامه جلسه غفار محمدی نائب رئیس هیات مدیره صندوق ضمن طرح مسائل اقتصادی و کشاورزی استان به تشریح راه کارهای توسعه اقتصادی و برون رفت از وضعیت نامناسب استان ازجمله بیکاری و مشکلات موجود پرداخت ودر رابطه حمایت از بخش کشاورزی و ایجاد الگوی کشت جدید و با توجه به خشکسالی که داشته ایم نیاز توجه بیشتر مسئولین به این بخش شد .
محمدی در رابطه با افزایش سرمایه صندوق ضمن اشاره به خدمات و تسهیلات چند ساله صندوق به تشکل‌های تعاونی وحمایت از تشکل‌های تعاونی جدید که می خواهند به عنوان سهامدار به صندوق ورود نمایند ، ‌نیاز به افزایش سرمایه جدید و تحقق آن از محل ماده ۳۱ قانون برنامه های دائمی کشور را از ریاست محترم سازمان برنامه وبودجه خواستار تخصیص ۲۰ میلیارد تومان جهت افزایش سرمایه صندوق شد .
در ادامه محمد عزیزی مدیرعامل صندوق استان با ارائه گزارشی از کلیات فعالیت صندوقها در سطح کشور و خصوصا” صندوق استان کرمانشاه ، به لزوم افزایش سرمایه صندوق و پذیرش وعضویت شرکتهای جدید بخش کشاورزی در صندوق و گسترش حوزه فعالیت صندوق در سطح استان اشاره نمود
عزیزی در بخش دیگری از سخنانش از ریاست سازمان برنامه و بودجه درخواست نمود که از محل ماده ۳۱ قانون برنامه های دائمی کشور به این موضوع مساعدت بیشتری نمایند .
در پایان دکتر وفایی ضمن تشکر از برگزاری این جلسه با اشاره به درصد بالای بیکاری در استان ایجاد شغل را مبنای اصلی کار دولت در استان بر شمردند و خواستار همکاری صندوق در این زمینه شد
نهایتا مقرر گردید بررسی های لازم درخصوص افزایش سرمایه صندوق از محل ماده ۳۱ قانون دایمی برنامه های کشور به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال انجام شود

روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی

photo_2018-10-03_08-10-57

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *