photo_۲۰۱۷-۱۱-۰۶_۲۱-۰۳-۵۲

به منظور ارائه خدمات به زوار سرور و سالار شهیدان به همت مدیران تشکلهای عضو صندوق و تولید کنندگان بخش کشاورزی استان کرمانشاه موکب پیامبر اعظم(ص) در کیلومتر یک جاده کرمانشاه به کربلا راه‌اندازی شده است.

در همین ارتباط مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمانشاه ضمن عرض تسلیت در رابطه با فعالیت موکب‌های اربعین اظهار داشت: همایش عظیم اربعین چند سالی است که با شکوه خاصی در کربلای معلی با حضور میلیونی زائران اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می‌شود و پیام ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت را به گوش جهانیان می‌اندازد.

– به فرموده امام صادق (ع) کسى که با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) برود خداوند به هر قدمى که برمیدارد یک حسنه برایش نوشته ویک گناه ازاومحو می‏فرماید ویک درجه مرتبه‏ اش را بالا مى ‏برد.
وی اظهارداشت: این موکب از سه شنبه ۱۶ آبان ماه به مدت دو هفته به زائرین اربعین خدمات ارائه می دهد.
– موکب پیامبراعظم (ص) درسطح استان ۱۷۰۰ نفرعلاقمندان به اربعین، سید وسالارشهیدان امام حسین(ع) و۶۰نفربصورت ستاد خادمین ذاکران کربلا مشغول هدایت و راهنما زائران حسینی می باشند.
– درموکب پیامبراعظم (ص) ضمن ارائه خدمات فرهنگی: مباحثی درخصوص وقایع کربلا وفلسفه اربعین توسط روحانیت معزز، توزیع بروشور، نقشه مسیرونقشه موکبهای داخل استان
– هرشب درموکب پیامبراعظم (ص) از روحانیون، سخنرانان مذهبی، مداحین اهل بیت جهت برگزاری نمازجماعت ومراسمات مذهبی استفاده میشود.
– ضمن اسکان ۵۰۰ نفردرروزدرمواکب تحت پیامبراعظم روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفراطعام میشود.
– هیئت امنا موکب پیامبراعظم ۵ نفرمی باشد. آقایان غفارمحمدی، مسعود پرنداخ، ایرج بهرامی، حاج آقاایلیایی، فرمان صفری
– جا دارد ازتمامی خادمین امام حسین دراین ایام سوگواری علی الخصوص اعضاء محترم موکب پیامبراعظم (ص) تقدیروتشکرنمائیم.
وی با اشاره به اینکه تمام خادمان این موکب از پرسنل علاقمندان به خدمت به زائران سید وسالار شهیدان امام حسین در استان کرمانشاه هستند که به صورت افتخاری در این زمینه خدمت می‌کنند
photo_۲۰۱۷-۱۱-۰۶_۲۱-۱۱-۳۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *