با هماهنگی های به عمل آمده توسط آقای غفار محمدی نائب رئیس محترم هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمانشاه در مورخه ۹۷/۶/۲۵ جلسه ای با حضور ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی و معاونان سازمان جهادکشاورزی ، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان با ریاست جدید سازمان برنامه و بودجه استان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمانشاه در این جلسه آقای دکتر شهبازی ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن خیر مقدم و عرض تبریک به جناب آقای دکتر وفایی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه کلیات برنامه های در دست اقدام سازمان جهاد کشاورزی استان را به استحضار ایشان رساند..
دکتر شهبازی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان و موضوع افزایش سرمایه آن را مورد تاکید قرار داد . وی اظهار داشت با توجه به عدم تحقق افزایش سرمایه صندوق از محل ماده ۱۲ قانون تشکیل وزارت جهاد کشاورزی ، سازمان برنامه وبودجه از محل تبصره ۳ بند ۹ قسمت ب ماده ۳۱ قانون دائمی برنامه های کشور (افزایش سرمایه صندوق از محل ۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی های استان) سهم دولت در افزایش سرمایه صندوق را تامین نماید .
در ادامه جلسه آقای غفار محمدی نائب رئیس هیات مدیره صندوق ضمن طرح مسائل اقتصادی و کشاورزی استان به تشریح راه کارهای توسعه اقتصادی و برون رفت از وضعیت نامناسب استان ازجمله بیکاری و مشکلات صادرات و بازارچه های مرزی پرداخت .
محمدی در رابطه با افزایش سرمایه صندوق ضمن اشاره به خدمات و تسهیلات چند ساله صندوق ، افزایش سرمایه و تحقق آن از محل ماده ۳۱ قانون برنامه های دائمی کشور را از ریاست محترم سازمان برنامه وبودجه خواستارشد.
در ادامه آقای محمد عزیزی مدیرعامل صندوق استان با ارائه گزارشی کلی از کلیات فعالیت صندوقها در سطح کشور و خصوصا” صندوق استان کرمانشاه ، به لزوم افزایش سرمایه صندوق و پذیرش وعضویت شرکتهای جدید بخش کشاورزی در صندوق و گسترش حوزه فعالیت صندوق در سطح استان اشاره نمود.
عزیزی در بخش دیگری از سخنانش از ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه درخواست نمود از محل ماده ۳۱ قانون برنامه های دائمی کشور به این موضوع مساعدت نمایند .
در پایان دکتر وفایی ضمن تشکر از حضور در این جلسه با اشاره به درصد بالای بیکاری در استان ایجاد شغل را مبنای اصلی کار دولت در استان بر شمردند و خواستار همکاری صندوق در این زمینه شدند و نهایتا” مقرر گردید جهت پیگیری خواسته های صندوق جلسه ای در دفتر صندوق برگزار گردد .

IMG_20180922_092855

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *