آقای مهندس حاتمی ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه ، صندوق استان را یکی از اولویتهای توسعه بخش کشاورزی وبازوی توانمندسازمان نام بردوعنوان نمود که تقویت سرمایه صندوق ، توسعه کشاورزی استان را در بر خواهد داشت

ایشان با بیان این مطلب که منابع خیلی خوبی را برای افزایش سرمایه صندوق ظرف ۲ سال گذشته جذب نموده اند و پیگیر دریافت و تخصیص منابع بیشتر جهت افزایش سرمایه و ورود صندوق به سایر امورات اجرایی ازجمله زنجیره های تولید و ارزش ، کشاورزی قراردادی و تامین نهاده ها هستند . ودراین زمینه تمام توان خودشان را به کار خواهند گرفت .

در این جلسه هرکدام از اعضاء هیئت مدیره ومدیرعامل صندوق به بیان نقطه نظرات در رابطه با صندوق و همچنین گزارشی از عملکرد صندوق پرداختند.

 

آقای بهزاد نسب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی گفت: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی به عنوان بهترین سازه های اقتصادی و اجتماعی در بخش کشاورزی، با مشارکت دولت، تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی شکل گرفته و هم راستا با سیاستهای عمومی در بخش کشاورزی حرکت می کنند.

وی افزود: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره مندی از ظرفیت نهادی، علاوه بر تامین، تجهیز و تخصیص بهینه منابع مالی در بخش کشاورزی، با شناسایی نیازهای تولیدکنندگان و بهره برداران و اولویت بندی آنها، برنامه های لازم را برای تامین با هماهنگی دستگاهای ذیربط به عمل می آورند. حمایت از تکمیل و تقویت زنجیره ارزش و اجرای کشاورزی قراردادی، رسوخ دانش فنی و تامین نهاده ها از اهداف اصلی این صندوق ها می باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش مسئولان استانی زمینه های ممکن در تقویت و افزایش سرمایه این صندوق ها فراهم شود و تا صندوق ها بتوانند زمینه های مساعدی را در راستای خدمات رسانی مطلوب به بهره برداران بخش کشاورزی و اعمال سیاست های حاکمیتی در این بخش، فراهم سازند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *